ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи»
Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань
«Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей.
КДЗ «Чарівні перетворення» застосовується у форматі ігрової взаємодії дорослого із дитиною старшого дошкільного віку.
Складається із трьох ігрових завдань: «Придумай гру з іграшкою», «Шлях до чарівної скриньки», «Чарівні перетворення фігури», які об’єднані в сценарій – чіткий алгоритм дій підготовки, проведення та узагальнення результатів.
Піроженко Т.О., Карабаєва І.І., Соловйова Л.І., Хартман О.Ю. Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : методичні рекомендації Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2023. 36 с.
Лінк на скачування: https://mon.gov.ua/.../Metod.rekom.Otsinka.hotovn.dyt...