A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молодіжної політики та спорту Заболотівської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області

АЛГОРИТМ ДІЙ ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПІСЛЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО АУДИТУ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Дата: 20.12.2021 22:01
Кількість переглядів: 80

Фото без описуЯкий алгоритм дій засновника після інституційного аудиту в школі Отримавши висновки й рекомендації за результатами інституційного аудиту в школі, засновник може розробити такий план дій:

1. Створити робочу групу для розроблення плану виконання рекомендацій

2. Ознайомити з висновками та рекомендаціями місцеву раду (депутатів), мешканців громади, громадські організації у сфері освіти

3. Здійснити обрахунки для визначення потреби у фінансуванні плану заходів на виконання рекомендацій

4. Затвердити розроблений робочою групою план на сесії місцевої ради

5.Розробити та затвердити відповідну цільову програму з фінансування заходів вищезгаданого плану

6. Визначити механізм моніторингу досягнення результатів за планом

7. Щороку коригувати план Зауважте, що нормативно-правовими актами не передбачено обов’язковість виконання рекомендацій. Проте посадові особи органів місцевого самоврядування, які працюють в освіті, знають, що розвиток всієї громади залежить від якості надання освітніх послуг. Важливо враховувати всі елементи життєдіяльності мешканців громади, щоб забезпечити її сталий розвиток.

Докладно — у посібнику «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти» https://bit.ly/3G8fcUk  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора