АЛГОРИТМ ДІЙ ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПІСЛЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО АУДИТУ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Який алгоритм дій засновника після інституційного аудиту в школі Отримавши висновки й рекомендації за результатами інституційного аудиту в школі, засновник може розробити такий план дій:
1. Створити робочу групу для розроблення плану виконання рекомендацій
2. Ознайомити з висновками та рекомендаціями місцеву раду (депутатів), мешканців громади, громадські організації у сфері освіти
3. Здійснити обрахунки для визначення потреби у фінансуванні плану заходів на виконання рекомендацій
4. Затвердити розроблений робочою групою план на сесії місцевої ради
5.Розробити та затвердити відповідну цільову програму з фінансування заходів вищезгаданого плану
6. Визначити механізм моніторингу досягнення результатів за планом
7. Щороку коригувати план Зауважте, що нормативно-правовими актами не передбачено обов’язковість виконання рекомендацій. Проте посадові особи органів місцевого самоврядування, які працюють в освіті, знають, що розвиток всієї громади залежить від якості надання освітніх послуг. Важливо враховувати всі елементи життєдіяльності мешканців громади, щоб забезпечити її сталий розвиток.
Докладно — у посібнику «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти» https://bit.ly/3G8fcUk